Trener: Łukasz Marketing - Social Media
Strategy Manager w największej agencji social media w Polsce Isobar Poland (wcześniej Socializer). Zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media. Aktualnie odpowiedzialny za budowanie relacji z liderami opinii i blogerami.
Pełen opis trenera
Od ponad 7 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Pandora Polska, Cyfrowy Polsat, Plus, Play. Od 4 lat trener z zakresu Social Media. Od ponad roku aktywnie biega.
W społecznościach już od ponad 7 lat. Ponad 2000 wpisów na swoim profilu osobowym oraz Stronie Infosocialmedia na Facebooku. Pisze artykuły na temat Facebooka i social media do miesięcznika Marketing w Praktyce. Pracował między innymi dla firm: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft.
Wykształcenie:
- Akademia im. Leona Koźmińskiego - Studia Podyplomowe
2009 - 2010 | Kierunek: CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu.
2002 - 2007 | Kierunek: Socjologia, specjalizacja Socjologia Zasobów Ludzkich
Doświadczenie zawodowe:
- Stanowisko: Strategy manager (od 2012.01),
Agencja Isobar Poland (wcześniej Socializer)
- Stanowisko: Social media manager (2007.07 - 2011.12),
Agencja Marketingu Społecznościowego 121pr.
Obowiązki:
- Planowanie, realizacja i nadzór nad kampaniami w serwisach społecznościowych (fora internetowe, Facebook, GoldenLine, Twitter)
- Współpraca z domami mediowymi i agencjami interaktywnymi
- Obsługa klientów m.in. z branży telekomunikacyjnej, samochodowej, FMCG
- Budowanie relacji z liderami opinii, tryvertising
Prowadzone szkolenia:
Facebook - reklama i promocja firmy w społecznościach
Social media i E-PR jako skuteczne narzędzia promocji firmy w internecie