Zapraszamy na Szkolenie SharePoint – praktyczne podejście. Szkolenia komputerowe z tej dziedziny obejmują m.in. wprowadzenie do witryn SharePoint, listy, biblioteki, kanały RSS, klasyfikacje, Web Applications, SharePoint Designer oraz wiele innych możliwości jakie daje witryna SharePoint.
Więcej o szkoleniu: Adresaci, Cel, Korzyści, Program
Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Szkolenie SharePoint – praktyczne podejście przeznaczone jest dla osób redagujących witryny SharePoint, które chcą podnieść dotychczasowe umiejętności.
Cel szkolenia:
Szkolenie SharePoint – praktyczne podejście realizowane jest w celu praktycznego przedstawienia wielu możliwości, jakie daje witryna SharePoint. Kurs komputerowy pozwoli zrozumieć potencjał programu oraz podnieść poziom posiadanych umiejętności. Po ukończeniu kursu uczestnik będzie potrafił sprawnie posługiwać się listami, bibliotekami, budować bazę wiedzy, publikować dokumenty i tworzyć ich obieg, a w rezultacie automatyzować procesy biznesowe.
Program szkolenia:
1. Zapoznanie z programem
- Podstawowe informacje
- Wersje i zastosowanie oprogramowania
2. Zatwierdzanie zawartości
- Włączenie zatwierdzania treści i procesy zatwierdzania treści
3. Zarządzanie listami
- zadania w projekcie – skuteczniejsze planowanie i sprawdzanie dotychczasowych realizacji planów,
- tablica dyskusyjna – komunikacja pomiędzy członkami grupy
4. Współpraca z aplikacjami Microsoft Office
- importowanie danych
- tworzenie tabel połączonych
5. Przepływy pracy (workflow):
- korzystanie z wbudowanych przepływów pracy
- e-mail oraz powiadomienia
- typy przepływów pracy oraz korzyści dla organizacji wynikające z zastosowania określonego przepływu pracy
- automatyczne przydzielanie zadań i kontrola postępów
- zatwierdzanie, zbieranie opinii
6. Zarządzanie witrynami
- określanie struktury witryn oraz tworzenie i konfigurowanie witryn
- dostosowywanie nawigacji
- praca ze składnikami Web Part
- raporty wyświetlania stron
7. Zaawansowane listy i biblioteki.
- ankieta – badanie opinii
- listy niestandardowe (import z MS Excel)
- zadania w projekcie
- biblioteka stron typu wiki
- tworzenie typów zawartości
8. Zarządzanie dokumentami
- wspólna praca na jednym dokumencie
- odzyskiwanie dokumentu z wcześniejszych wersji
- mechanizm zatwierdzania dokumentów (publikowanie po zatwierdzeniu przez przełożonych)
- współdzielenie i wyszukiwanie dokumentów
9. InfoPath forms
10. Używanie formuł w listach sharepointowych
11. Excel services/performance point (tworzenie raportu z sharepoint list)