Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.


Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Testy wiedzy przed kursem
  • Duża elastyczność

Kurs: MS Excel - poziom średnio zaawansowany

Zapraszamy na szkolenie zwiększające efektywność pracy w programie Microsoft Excel. Poznaj dobrze obsługę arkuszy kalkulacyjnych i pracuj szybciej z liczbami, tabelami i wykresami.

Podczas szkolenia poznasz m.in. techniki tworzenia wykresów, zarządzanie skoroszytami, tabele przestawne i filtrowanie. Po kursie szybko uporządkujesz ważne dane oraz z łatwością stworzysz dokumenty i raporty, które zrobią wrażenie na Twoich przełożonych, współpracownikach i klientach.

Każde szkolenie dostosowujemy do oczekiwań uczestników.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne (minimum teorii). Rozwiązujemy razem zadania symulujące realne wyzwania w pracy. Możemy omówić Twój konkretny problem.

W cenie szkolenia:

  • Dojazd trenera do klienta
  • Autorskie materiały szkoleniowe (pdf)
  • Notatniki i długopisy
  • Certyfikaty ukończenia
  • Możliwość zadawania pytań 6 miesięcy po szkoleniu (przez email)
  • Ewaluacja: Testy wiedzy PRZED, ankieta oceniająca szkolenie z raportem
  • Opcjonalnie: Catering, komputer z Microsoft 365, zewnętrzna sala, testy wiedzy PO szkoleniu

Sprawdź również inne poziomy: Excel podstawy, Excel zaawansowany

Więcej o szkoleniu: Adresaci, Cel, Korzyści, Program

Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia MS Excel - poziom średnio zaawansowany
Adresaci szkolenia:

Osoby wykorzystujące w swojej pracy komputer, które chcą zwiększyć szybkość pracy z wszelkiego rodzaju danymi oraz nauczyć się analizować te dane (wymagana dobra znajomość obsługi komputera i podstawowa znajomość programu MS Excel).

Cel szkolenia MS Excel - poziom średnio zaawansowany
Cel szkolenia:
  • Podniesienie kwalifikacji zawodowych i szybkości pracy.
  • Samodzielne rozwiązywanie codziennych problemów.
  • Zwiększenie efektywności pracy z danymi.
Korzyści ze szkolenia MS Excel - poziom średnio zaawansowany
Korzyści ze szkolenia:
  • oszczędzisz sporo czasu realizując powierzone zadania łatwiej i szybciej,
  • podwyższysz poziom kompetencji zawodowych,
  • zwiększysz szanse na awans lub znalezienie ciekawej i dobrze płatnej pracy,
  • będziesz efektywniej analizować informacje,
  • nauczysz się podejmować dobre decyzje w oparciu o uporządkowane dane,
  • szybko i atrakcyjnie zaprezentujesz efekty swojej pracy,
  • sprawniej zarządzisz informacjami biznesowymi.
Program szkolenia MS Excel - poziom średnio zaawansowany
Program szkolenia:

HARMONOGRAM i GODZINY: Pobierz

Poniżej przykładowy program na 2 dni, 14 godzin.
Zawsze dostosowujemy go do potrzeb grupy, dlatego zrealizowany program może się trochę różnić.

 

1. Zarządzanie danymi i formatowanie

  • Wprowadzanie, edycja danych i podstawowe formaty (liczby, waluty, daty, tekst)
  • Ustawienia czcionek, wyrównania, obramowania i cieniowania
  • Scalanie komórek, style komórek, malarz formatów
  • Wklejanie specjalne (wartości, formuły, formaty, transpozycja)
  • Narzędzie Wyczyść, wypełnianie serią, nazwy zdefiniowane

2. Formuły i funkcje (w tym finansowe)

  • Podstawy formuł, adresowanie względne/bezwzględne
  • Funkcje matematyczne, statystyczne, logiczne (JEŻELI, ORAZ, LUB)
  • Funkcje wyszukiwania (WYSZUKAJ.PIONOWO, X.WYSZUKAJ), funkcje daty i czasu (DZISIAJ, TERAZ, itp.)
  • Funkcje tekstowe (LEWY, PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU itp.), podstawy funkcji finansowych (np. PMT, PV, FV)
  • Zagnieżdżanie funkcji, rozlewanie się formuł i inspekcja formuł

3. Analiza i przetwarzanie danych

  • Sortowanie jedno- i wielopoziomowe (także po kolorze)
  • Filtrowanie podstawowe i zaawansowane (symbole wieloznaczne, filtry tekstu/liczb/dat)
  • Sumy częściowe i grupowanie/rozgrupowanie danych
  • Narzędzia danych: znajdź/zamień, tekst jako kolumny, poprawność danych, usuń duplikaty, wypełnianie 
  • Podstawy importu danych (CSV, sieć Web, wstęp do Power Query)

4. Formatowanie warunkowe

  • Reguły wyróżniania komórek (wg wartości)
  • Paski danych, skale kolorów, zestawy ikon
  • Tworzenie własnych formuł formatowania, menadżer reguł

5. Tabele i wykresy przestawne

  • Tworzenie tabel przestawnych, grupowanie, sortowanie i filtrowanie
  • Zmiana typów podsumowań, obliczenia niestandardowe (pole obliczeniowe)
  • Sumy częściowe, sumy końcowe, układ raportu, odświeżanie i zmiana źródła danych
  • Tworzenie i modyfikowanie wykresów przestawnych

6. Wykresy

  • Tworzenie, przenoszenie, modyfikowanie elementów wykresu
  • Zmiana zakresu danych, style, układy, kolory, szablony wykresu
  • Wykresy kombinowane, filtrowanie wykresu

7. Prezentacja i drukowanie

  • Blokowanie okienek, linie siatki, nagłówki arkusza, komentarze
  • Przygotowanie do druku (marginesy, orientacja, skalowanie, obszar i tytuły wydruku)
  • Nagłówek i stopka, widoki (normalny, podgląd podziału stron, układ strony)

8. Chronienie pliku i zarządzanie skoroszytami

  • Ustawianie haseł do pliku, ochrona arkuszy i zakresów
  • Blokowanie i ukrywanie formuł
  • Praca z wieloma arkuszami (tworzenie, przenoszenie, kopiowanie, łączenie)
  • Organizowanie skoroszytów (dostosowywanie struktury, widoków)

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse