Zapraszamy na szkolenie z programu MS PowerPoint na poziomie średnio zaawansowanym.
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów praktycznych, dzięki czemu uzyskaną na szkoleniach wiedzę od razu wdrażamy w praktyczne ćwiczenia na przykładach, które znajdą zastosowanie w codziennej pracy. Każdy uczestnik ma do dyspozycji samodzielne stanowisko komputerowe oraz może zadawać pytania trenerowi, ma możliwość omówienia konkretnych praktycznych przykładów.
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Adresaci szkolenia: osoby z różnych działów organizacji, które muszą czasem przedstawić różnego rodzaju informacje w ciekawy i zrozumiały sposób. Zarówno osoby prezentujące raporty i wyniki przed zarządem, chcące przedstawić w kreatywny sposób zalety produktu, prowadzące zebrania lub prezentujące wyniki prac projektowych nad nowym produktem.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności z zakresu rozbudowanych metod tworzenia prezentacji, kreowania zawartości oraz planowania czasowego.
Program szkolenia:
1. Metody tworzenia prezentacji.
2. Wykorzystanie gotowych wzorców prezentacji (Kreator zawartości).
3. Tryby pracy (podglądu prezentacji) w PowerPoint (Widoki).
4. Wykorzystanie gotowych szablonów prezentacji.
5. Tworzenie nowej prezentacji.
- Definiowanie szablonu.
- Wzorzec i formatowanie.
- Omówienie typów wzorców.
- Praca z tłem.
- Schematy kolorów.
- Wstawianie aktywnych pól nagłówka, stopki, daty i numerowania.
- Formatowanie tekstu i pola tekstowe.
- Punktowanie i numerowanie.
- Poziomy konspektu.
6. Wykorzystanie multimedialnych elementów w prezentacji.
- Zamieszczanie w prezentacji plików graficznych, dźwiękowych oraz video. Podstawowe informacje na temat kompresji plików multimedialnych.
- Korzystanie z biblioteki rysunków (Clipart) oraz opcji tworzenia napisów ozdobnych (WordArt).
- Wykorzystanie narzędzi do samodzielnego rysowania.
- Animowanie obiektów.
- Wprowadzanie efektów specjalnych.
- Synchronizacja animacji.
7. Zaawansowane metody tworzenia prezentacji.
- Metody tworzenia wykresów i tabel.
- Animowanie i formatowanie wykresów i tabel.
- Import danych z programów MS Excel i MS Word.
- Konstruowanie schematów organizacyjnych.
- Tworzenie hiperłączy internetowych.
8. Drukowanie prezentacji oraz materiałów informacyjnych.
9. Przygotowywanie i typy pokazów.
10. Przygotowanie i nawigacja pokazu.
11. Planowanie czasowe prezentacji.