Szkolenie było za krótkie lub nie do końca spełniło Twoje oczekiwania? Nie został zrealizowany pełen program, albo nie udało Ci się przyswoić całej wiedzy?
Dzięki naszej Gwarancji możesz przyjść jeszcze raz na takie samo szkolenie lub na jego część – bez dodatkowych opłat!
Jak skorzystać z Gwarancji?
Regulamin Gwarancji Zadowolenia
- Uczestnik szkolenia może skorzystać z Gwarancji Zadowolenia po uprzednim napisaniu uzasadnienia powodów swojego niezadowolenia poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres kontakt@edukey.pl;
- Pierwsze skorzystanie z Gwarancji nie wymaga akeptacji przez Edukey zasadności powodów podanych w uzasadnieniu, każde kolejne skorzystanie z Gwarancji będzie każdorazowo rozpatrywane przez Edukey i zależne od udowodnienia winy firmy Edukey;
- W ramach Gwarancji Zadowolenia uczestnik może skorzystać z takiego samego szkolenia otwartego, jak to w którym poprzednio brał udział;
- Gwarancja obejmuje zarówno uczestników szkoleń otwartych, jak również szkoleń zamkniętych;
- Zgłoszenia gwarancyjnego (o którym mowa w pkt.1) należy dokonać w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia, którego to zgłoszenie dotyczy;
- Termin kolejnego szkolenia otwartego w ramach Gwarancji zostanie ustalony z uczestnikiem w miarę dostępności miejsc na wybrany termin oraz zależnie od zebrania się grupy szkoleniowej w danym terminie (w przypadku nie zebrania się grupy będzie wyznaczany kolejny termin);
- Przed szkoleniem realizowanym w ramach Gwarancji Uczestnik zobowiązany jest do okazania dokumentu potwierdzającego jego tożsamość;
- Gwarancja nie dotyczy osób uczestniczących w szkoleniach bezpłatnie (np. w ramach projektu dofinansowanego z EFS);
- W ramach Gwarancji uczestnik nie otrzyma ponownie materiałów szkoleniowych (rekomendujemy wzięcie ze sobą materiałów z poprzedniego szkolenia) ani kolejnego dyplomu ukończenia szkolenia (poprzedni jest wciąż ważny);
-
Z Gwarancji można skorzystać tylko w przypadku terminowego uregulowania płatności za szkolenie, którego Gwarancja dotyczy. Zgłoszenie reklamacyjne w ramach Gwarancji nie może być podstawą do wstrzymania płatności za wykonaną usługę.
Aybyśmy mogli przygotować ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza oraz podanie nazwy usługi, poziomu zaawansowania, preferowanego terminu, lokalizacji (np. w Państwa sali), liczby osób do przeszkolenia oraz czy mamy zapewnić laptopy, projektor. Dziękujemy :-)