Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....

Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.


Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....

Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.


Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...

Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.


Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
...

Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe


Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...

Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.


Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...

Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.


Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....

Paulina Lewandowska, Oceanic SA


Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...

Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.


Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...

Grażyna Bach, Mieszko S.A.


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....

Artur Michalski, ROSSMANN Polska



Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...

Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.



Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....

Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.


Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...

Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.


Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...

Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.


Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....

Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.



Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....

Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.


Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...

Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.


Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....

Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.


  • Doświadczeni trenerzy
  • Konsultacje po szkoleniu
  • Ocena z ankiet = 4,8 na 5
  • Testy wiedzy przed kursem
  • Duża elastyczność

Rabaty na szkolenia

  • 10% - zapisz minimum 2 osoby (namów znajomych, szefa lub rodzinę :)
  • 20% - kontynuuj naukę na wyższym poziomie jako nasz stały klient.
*Rabaty nie łączą się ze sobą. Rabat jest liczony od ceny podstawowej.

Kurs: OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania

Zapraszamy na szkolenie poszerzające umiejętność korzystania z pakietu oprogramowania biurowego OpenOffice w pracy administracyjno - biurowej. Kurs obejmuje sprawdzanie poprawności danych, korzystanie z zaawansowanych funkcji tekstowych, statystycznych, finansowych oraz funkcje logiczne i ich łączenie. Zaawansowane techniki tworzenia wykresów, drukowanie i jego opcje, zarządzanie skoroszytami.

Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w OpenOffice.

Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania
Adresaci szkolenia:

Kurs przeznaczony dla osób wykorzystujących w swojej pracy komputer, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania pakietu oprogramowania biurowego Open Office.

Cel szkolenia OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania
Cel szkolenia:

Nabycie umiejętności obsługi pakietu oprogramowania biurowego Open Office, a tym samym zwiększenie efektywności pracy i kwalifikacji zawodowych. Uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień pozwala pokazać możliwości pakietu oprogramowania biurowego Open Office w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.

Korzyści ze szkolenia OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania
Korzyści ze szkolenia:
  • zyskasz umiejętność korzystania z programów biurowych.
  • podniesiesz poziom swoich kompetencji zawodowych
  • zwiększysz swoje szanse na na awans lub znalezienie ciekawej i dobrze płatnej pracy 
  • poprawisz swoją wydajność w pracy
  • praca z danymi zajmie Ci mniej czasu
  • szybciej i sprawniej odnajdziesz interesujące Cię informacje
Program szkolenia OpenOffice - na dostosowanym poziomie zaawansowania
Program szkolenia:

15 godzin, 2 dni

Poniżej przykładowy program na 2 dni szkoleniowe, 14 godzin zegarowych.
Zawsze dostosowujemy go do indywidualnych potrzeb grupy.

  1. Wstęp do OpenOffice
  2. Zapoznanie z programem  Open Office Writer
  • Podstawy edycji tekstu
  • Wprowadzanie znaków specjalnych do tekstu oraz indeks górny i dolny
  • Formatowanie znaków oraz akapitów
  • Cofanie i ponawianie operacji
  • Operacje na tekście - kopiowanie, wklejanie, przesuwanie
  • Tabulatory, pionowe formatowanie tekstu
  • Wstawianie grafiki do dokumentu
  • Tworzenie i formatowanie tabel
  • Sprawdzanie pisowni
  • Marginesy strony
  • Nagłówki, stopki, numeracja stron

       3. Zapoznanie z programem Calc.

  • Wprowadzanie treści oraz edycja komórek
  • Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek.
  • Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).
  • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek
  • Formatowanie według typu danych oraz graficzne.
  • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja
  • Wstawianie i modyfikowanie formuł
  • Podstawowe i najczęściej używane funkcje matematyczne
  • Funkcje logiczne oraz  adresowanie względne i bezwzględne
  • Formuły do zastosowań finansowych
  • Praca z datami i czasem
  • Sortowanie danych i filtry
  • Tworzenie wykresów
  • Zarządzanie skoroszytami

       4. Zapoznanie z tworzenia prezentacji w programie Impress

  • Tworzenie slajdów
  • Przykłady zawartości slajdów
  • Formatowanie slajdów
  • Przygotowanie pokazu slajdów

 Czas trwania szkolenia obejmuje realizację zajęć oraz przerwy. Godziny oraz czas trwania przerw zawsze są dostosowywane do potrzeb grupy.

 

+  Przykładowi klienci:

Amcor Delfarma Bluerank PGF Indesit Pelion S.A. Polskapresse