Zastanawiasz się jak wykorzystać potencjał Facebooka do promocji swojej marki/firmy, jak stworzyć Fanpage, jak angażować internautów, jak stworzyć kampanię reklamową Facebook Ads? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu.
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
- Przyszli social media managerowie
- Specjaliści od marketingu i e-marketingu
- Właściciele małych i średnich firm chcący lepiej planować i koordynować działania na FB
- Osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- Osoby odpowiedzialne za działania typu Word of Mouth, Buzz, Content Marketing
- Project managerowie w segmencie media/internet
- Promotorzy wydarzeń
Korzyści ze szkolenia:
- Nauczysz się mierzyć i zwiększać efekty działań na Facebooku.
- Dowiesz się jak szybko i efektywnie zarządzać profilami, narzędziami i treściami.
- Po szkoleniu samemu zaplanujesz i wdrożysz pierwsze kampanie oraz działania na Facebooku.
- Zdobędziesz aktualne wiadomości na temat Facebooka po ostatnich istotnych zmianach.
Program szkolenia:
Program szkolenia
1. Tajemnica popularności Facebooka i korzyści z popularności profilu personalnego lub firmowego na Facebooku
2. Profil osobowy na Facebooku
- Zarządzanie swoją tożsamością w społecznościach i optymalizacja konta
- Ustawienia prywatności, ustawienia awatarów
- Publikacja różnych rodzajów treści:: wpisów tekstowych, linków, zdjęć, filmów, pytań
- Udostępnianie treści, komentarze, linki do postów, oznaczanie osób i stron tagami i inne formy angażującej interakcji
- Promocja treści
- Wyjaśnienie kwestii „widoczności” treści, edgerank Facebooka i co z niego wynika w praktyce
- Listy, jako narzędzia dystrybucyjne w komunikacji osobistej i służbowej
- Facebook w trybie mobilnym, Facebook Places
3. Profil firmy
- „Fanpage”, czyli strona firmy na Facebooku – do czego i w jaki sposób można ją wykorzystać
- Tworzenie i administrowanie Stroną na FB
- Twoje ustawienia
- Zarządzanie uprawnieniami i tożsamościami na stronie
- Poprawne dodawanie awatara, zasady jego design
- Tworzenie tzw. krótkiego adresu facebook.com/twojanazwa
- Dodawanie i usuwanie administratorów
- Publikacja treści i sposoby jej promocji
- www.facebook.com/business - strony, reklamy, zdarzenia sponsorowane
- Dystrybucja informacji – jak różnicować treści w zależności od lokalizacji i języka
- Statystyki Fanpage
- Insights
- Możlliwość skorzystania z innych narzędzi, Google Analytics, Fanpage Trender itp.
- Jak czytać statystyki?
- Użytkownicy
- Monitoring i moderacja dyskusji
- Określenie reguł/regulaminu komunikacji na stronie
- Filtry moderacyjne
- Interakcje i kreacja zaangażowania
4. Zakładki i aplikacje na Facebooku (iFrame)
- Dodawanie i ustawienia aplikacji (zakładek)
- Ustawianie zakładki jako powitalnej na stronie
- Różnica pomiędzy aplikacjami natywnymi i zewnętrznymi
- Fan Gate i Friend Gate, co to jest i jak to wykorzystać
- Zezwolenia aplikacji
- Wykorzystanie gotowych aplikacji vs. aplikacje tworzone własnymi siłami lub na zamówienie
- Źródła gotowych produktów typu aplikacje, konkursy, formularze itp.: Wildfireapp.com, Involver.com, Appbistro.com, Megafoni.pl, Lubie.to, Fanpoint.pl, Socialapps.pl
5. Promocja – narzędzia bezpłatne (promocja strony)
- Społecznościowe wtyczki Facebooka i Open Graph
- Promowanie (zaproszenia) wśród znajomych osobistych
- Grupy tematyczne jako facebookowe narzędzie mailingu
- Wydarzenia
- Zaangażowanie w interakcje jako strona z wykorzystaniem innych stron i wydarzeń
6. Promocja – narzędzia płatne
- Reklama na Facebooku, CPC, CPM
- Sponsored Stories (Zdarzenia sponsorowane)
- Kreacja kampanii na Facebooku
- Zasady targetowania kampanii
- Zarządzanie budżetem kampanii
- Zarządzanie przebiegiem kampanii, monitoring
- Statystyki i efekty kampanii