Jakość jest dla naszej firmy podstawą funkcjonowania. To ogół cech nadawanych świadczonym przez Edukey usługom, które przyczyniają się do rozpoznania i zaspokojenia najważniejszych Państwa potrzeb. Jakość to ciągłe udoskonalanie procesu świadczenia usług opartego o analizę rynku, innowacji i opinii Klientów.
Gwarancja Zadowolenia:
Ponieważ Państwa zadowolenie i jakość naszych usług są dla nas bardzo ważne, wprowadziliśmy dla Państwa Gwarancję Zadowolenia.
Cele polityki jakości:
W myśl rozwoju i udoskonalania jakości naszych usług dążymy do realizacji następujących celów:
- realizowanie usług szkoleniowych na najwyższym poziomie merytorycznym (mierzone wynikami testów przed i po) oraz z najlepszą jakością obsługi klienta (mierzone wynikami z ankiet oceny szkoleń, średnia minimum 4,8),
- oparcie szkoleń o sprawdzone programy i metody nauczania, prowadzonych przez certyfikowanych trenerów z dużym doświadczeniem,
- stosowanie innowacyjnych rozwiązań ułatwiających Klientowi wybór najbardziej odpowiedniej usługi (testy wiedzy, podpowiedzi, płatność online),
- dążenie do zachowania wysokiej pozycji na rynku,
- rozwijanie oferty i zakresu działalności wraz ze zmieniającymi się potrzebami rynkowymi i postępem technicznym.
Założone cele osiągamy poprzez realizację szeregu zadań:
- angażowanie wszystkich pracowników w proces ciągłego doskonalenia jakości realizowanych przez nich zadań,
- współpracę z certyfikowanymi, doświadczonym trenerami,
- ciągłą analizę zadowolenia i potrzeb Klientów,
- dostosowywanie świadczonych usług do zapotrzebowania Klienta,
- stosowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i uproszczonych procedur w dbałości o komfort i wygodę Klienta,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników firmy,
- monitorowanie rynku usług szkoleniowych oraz najnowszych badań w celu podążania za trendami i nowościami,
- ciągłą kontrolę i ocenę rynku dostawców usług oraz ich właściwy wybór.
Aybyśmy mogli przygotować ofertę dostosowaną do Państwa potrzeb prosimy o wypełnienie wszystkich pól poniższego formularza oraz podanie nazwy usługi, poziomu zaawansowania, preferowanego terminu, lokalizacji (np. w Państwa sali), liczby osób do przeszkolenia oraz czy mamy zapewnić laptopy, projektor. Dziękujemy :-)