Zapraszamy na Kurs Microsoft Office 365 – praktyczne podejście.Kurs komputerowy obejmuje wprowadzenie do pakietu MS Office 365, omówienie OneDrive, szczegółowe zapoznanie z interfejsem i funkcjami SharePoint Online, a także omówienie Planner, Teams, Forms, PowerApps.
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Kurs Microsoft Office 365 przeznaczony jest dla osób, chcących korzystać z możliwości jakie daje chmura internetowa oraz platforma Microsoft Office 365. Uczestnik kursu komputerowego pozna mechanizmy wymiany informacji, udostępniania dokumentów, dostępu do poczty, efektywnego zarządzania czasem, synchronizacji pracy zespołów, a nawet tworzenia firmowych stron internetowych.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia Microsoft Office 365 – praktyczne podejście jest przedstawienie możliwości jakie daje chmura Microsoft oraz pakiet MS Office 365. Faktem jest, że obecnie swobodny dostęp do każdego rodzaju dokumentów z każdego miejsca na ziemi jest niezbędny dla efektywnego prowadzenia biznesu. Praca w chmurze daje możliwość m.in. efektywnego zarządzania czasem, usprawnienia komunikacji, synchronizacji pracy zespołów, współtworzenia i udostępniania danych, a nawet tworzenia firmowych stron internetowych. Szkolenie Office 365 – praktyczne podejście to rozwiązanie idealne dla firm i pracowników mobilnych, chcących maksymalnie wykorzystać możliwości jakie daje chmura internetowa i Pakiet Office 365 w celu zwiększenia swojej efektywności oraz napędzenia dynamiki rozwoju firmy.
Program szkolenia:
Program szkolenia:
MS Teams - 4 h
1. Organizacja pracy w zespołach
- tworzenie zespołów
- kanały informacyjne i ich rodzaje
- dodawanie członków zespołu
2. Komunikacja
- czat
- konwersacja w zespołach
- rozmowa wideo
- zapraszanie użytkowników zewnętrznych
3. Współpraca i współdzielenie zasobów
- tworzenie plików
- praca grupowa
ONE DRIVE - 3 h
- Tworzenie struktur danych
- Kopiowanie dokumentów
- Udostępnianie dokumentów
- Nadawanie uprawnień
- Blokowanie edycji
- Zarządzanie wersjami dokumentów
- Współpraca z Wordem i Excelem
OUTLOOK - 3 h
1. Zarządzanie pocztą elektroniczną
- Grupowanie wiadomości wg różnych kryteriów, filtrowanie, sortowanie, wyszukiwanie Wiadomości
- Zarządzanie wiadomościami pocztowymi
- Konfiguracja Widoków
- Modyfikacje paska Outlook
2. Kalendarz
- Konfiguracja kalendarza
- Pojęcia: Wydarzenie, Termin, Spotkanie
- Operacje: Planowanie, Usuwanie, Modyfikacja i akceptacja spotkań, terminów,
- wydarzeń cyklicznych . Zarządzanie zasobami (czas wolny uczestników, lokalizacja spotkań)
- Archiwizacja
3. Kontakty
- Tworzenie i zarządzanie kontaktami
- Zarządzanie pozycjami kontaktów
4. Zadania
- Zlecanie i wykonywanie zadań
- Wysyłanie raportów o zadaniach
- Zlecanie zadań cyklicznych
- Kontrola zadań w toku wykonywania
- Współpraca z Dziennikiem i kontrola czasu wykonywania czynności
- Grupowanie zadań wg. różnych kryteriów
SWAY – tworzenie prezentacji online – 2h
- Uruchamianie aplikacji
- Rodzaje prezentacji
- Korzystanie z szablonów
- Wstawianie danych z własnych zasobów
MICROSOFT FORMS tworzenie ankiet i testów – 2h
- Uruchamianie aplikacji
- Rodzaje formularzy i sposoby ich wykorzystania
- Korzystanie z szablonów
- Tworzenie własnych formularzy
- Rodzaje pytań formularza
- Metody przechowywania i eksportu danych
- Tworzenie raportów odpowiedzi