Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które posługują się komputerem i korzystały z programu MS Word w niewielkim zakresie, które chcą poznać jego zaawansowane możliwości i nauczyć się aktywnie wykorzystywać go w pracy.
Poruszane zagadnienia są uniwersalne dla stanowisk pracy, na których wykorzystywany jest komputer. Dzięki ich opanowaniu uczestnik szkolenia będzie efektywnie wykorzystywał możliwości, jakie niesie za sobą program MS Word.
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programie MS Word w wersjach 2010, 2013, 2016 lub 365 (wersje te są bardzo do siebie podobne).
Więcej o szkoleniu: Adresaci, Cel, Korzyści, Program
Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które posługują się komputerem i korzystały z programu MS Word 2010-2016/365 w niewielkim zakresie, które chcą poznać jego zaawansowane możliwości i nauczyć się aktywnie wykorzystywać go w pracy.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu przypomnienie podstaw oraz zapoznanie się z zaawansowanymi opcjami MS Word 2010-2016/365 - poprawnego formatowania dokumentów tekstowych do wykorzystania w różnych celach praktycznych (oferty, dyplomy, korspondecja seryjna i inne dokumenty używane w biurze)
Korzyści ze szkolenia:
Tworzenie atrakcyjnie i profesjonalnie wyglądających dokumentów usprawnia pracę, niosąc za sobą wiele dodatkowych korzyści:
- zwiększenie wizualnej atrakcyjności i czytelności tworzonych dokumentów;
- dodawanie grafiki i wykresów o profesjonalnym wyglądzie, co zwiększa atrakcyjność dokumentu;
- style i tematy dla dokumentów umożliwiają szybką zmianę wyglądu tekstu, tabel i grafiki w całym dokumencie, stosownie do preferowanego standardu bądź też schematu kolorów;
- umiejętność tworzenia korespondecji seryjnej znacznie usprawni czasochłonne prace biurowe.
Program szkolenia:
Na poziomie zaawansowanym MS Word trener za każdym razem dostosowuje program szkolenia do potrzeb grupy, aby uczestnicy kursu wynieśli z niego jak najwięcej i uzupełnili braki w umiejętnościach.
1. Wstęp i przypomnienie podstaw
- Modyfikacja parametrów i ustawień czcionki
- Modyfikacja ustawień akapitu
- Używanie tabulatorów
2. Tworzenie i wykorzystywanie szablonów dokumentów
3. Tworzenie i formatowanie konspektu numerowanego
4. Zarządzanie dzieleniem wyrazów
5. Wstawianie hiperłączy i zakładek
6. Znak wodny
7. Style
- Korzystanie ze stylów
- Modyfikacja stylu
- Tworzenie własnego stylu
8. Tabele
- Wstawianie tabel
- Autoformatowanie
- Edycja tabel
9. Wstawianie tabel z programu Excel
- Tabele osadzone
- Tabele zagnieżdżone
10. Podział dokumentu na sekcje
11. Podział dokumentu na kolumny
12. Edycja nagłówka i stopki
13. Praca z elementami graficznymi
- Wstawianie i edycja zdjęć
- Kształty
- Wstawianie i edycja SmartArtów i schematów
- Zrzut ekranu
14. Odwołania
- Tworzenie i edycja przypisów dolnych i końcowych
- Tworzenie i edycja spisu treści
- Tworzenie indeksu
- Tworzenie spisu ilustracji
15. Formularze
- Wstawianie pól formularza
- Tworzenie formularzy obliczeniowych
16. Wstawianie i edycja równań
17. Tworzenie korespondencji seryjnej
- Wybór typu dokumentu
- Lista adresatów
- Wstawianie pól korespondencji seryjnej
- Reguła „jeżeli-to-inaczej”
18. Śledzenie zmian i komentarze
19. Ograniczanie możliwości edycji dokumentu
20. Nagrywanie makropoleceń