Trener: Marcin MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Microsoft 365
Trener IT z ponad 24-letnim stażem zawodowym (liczba godzin szkoleniowych ponad 20000). Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek: Fizyka ciała stałego i optyka (lasery). Doświadczony menedżer i trener z kilkunastoletnią praktyką w kierowaniu działem IT. Trener i Egzaminator ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych, prowadzenie szkoleń komputerowych. Prowadzi szkolenia z grafiki komputerowej i Auto CAD-a. Certyfikat Microsoft Office Specialist (MOS).
Pełen opis trenera
Prowadzi szkolenia m. in. w zakresie: ECDL Cały pakiet MS Office (od początkujących dla zaawansowanych), MS Excel, MS Word, MS Power Point, MS Access, MS Project, MS outlook i skype, VBA, MS Visio, Office365 Praca w chmurze, Auto CAD, grafika komputerowa CorelDraw, Adobe Photoshop, Gimp, podpis elektroniczny.
Rozpoczynał pracę jako pracownik studia komputerowego w Instytucie Kształcenia Zawodowego w Warszawie (administrowanie i obsługa sieci komputerowej, następnie jako Zastępca Kierownika Zakładu Technik Teleinformatycznych Warszawska w Wyższej Szkole Informatyki. Był odpowiedzialny za kierowanie działem IT odpowiedzialnym za infrastrukturę teleinformatyczną uczelni, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania uczelni pod względem zabezpieczenia teleinformatycznego, kierowanie pracą zespołu Zakładu Technik Teleinformatycznych, administrowanie i monitorowanie serwerów Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki, administrowanie oprogramowaniem Microsoft w ramach programu MSDN Academic Aliance, administrowanie systemu antyplagiatowego, zarządzanie kontami użytkowników, zarządzanie domenami uczelni, prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego (Symfonia Środki Trwałe), realizacja zakupów sprzętu komputerowego, zarządzanie certyfikatami studentów CISCO, montaż wykładów wideo Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki (ponad 150 materiałów filmowych), wideo wykłady udostępnione na stronie uczelni, opieka i nadzór nad uczestnikami praktyk studenckich, konfigurowanie i programowanie centrali telefonicznej SLICAN2 i serwera telekomunikacyjnego SLICAN MAC-6400 opartego o jednorodną i kompletną platformę IT współpracującego z VoIP, GSM, POTS oraz ISDN, przydzielanie numerów, wykonywanie raportów rozmów telefonicznych, tworzenie kopi bezpieczeństwa. Prowadził zajęcia z przedmiotu „urządzenia technik komputerowych” w policealnym studium informatycznym. W Szkole Wyższej Psychologii Społecznej - Inżynier Wsparcia Dział IT; rozwiązywał problemy związane z funkcjonowaniem sprzętu, oprogramowania i sieci, realizował złożone projekty teleinformatycznych. Współpracował w Szkole Głównej Służby Pożarnictwa przy realizacji projektów z NCBR.