Program szkolenia:
8 godzin dydaktycznych, 1 dzień szkoleniowy
Zawsze dostosowujemy szkolenie do potrzeb uczestnika, dlatego zrealizowany program może się trochę różnić.
1. Komunikacja elektroniczna
- Foldery poczty
- Etykietka internetowa
2. Wiadomości email
- Rodzaje priorytety wiadomości
- Formaty i opcje wiadomości
- Załączniki w wiadomościach
- Organizowanie wiadomości-szybkie kroki
- Tworzenie i zarządzanie podpisami w wiadomościach
- Sortowanie i grupowanie wiadomości
- Widok konwersacji
3. Zarządzanie wiadomościami email
- Bezpieczeństwo i załączniki w wiadomościach
- Jak pokonać chaos, czyli organizowanie wiadomości ( sortowanie, grupowanie, kolorowanie, wiadomości-śmieci, automatyczna segregacja, widok konwersacji, szybkie kroki)
- Podpisy w wiadomościach
4. Kontakty: zbieranie, organizowanie i zarządzanie + lista dystrybucyjna
- Zorganizowanie kontaktów w grupy przy użyciu folderów, widoków, kategorii
- Wysłanie wiadomości i zaproszeń na spotkania dla grup kontaktów
- Wykorzystywanie kontaktów Outlook w innych programach
- Współdzielenie się kontaktami z współpracownikami ( kontakty udostępnione)
5. Zadania
- Przydzielanie zadań
- Śledzenie postępu prac nad przydzielonymi zadaniami
6.Organizowanie spotkań firmowych przy użyciu Kalendarza
- Personalizacja Kalendarza: godziny pracy, dni wolne, strefy czasowe i inne
- Organizowanie spotkań: dobieranie terminu spotkania, wysyłanie zaproszeń, monitorowanie odpowiedzi, przynoszenie i anulowanie spotkań
- Korzystanie z wielu kalendarzy ( harmonogramów )
- Udostępnianie kalendarzy oraz organizowaniie kalendarza szefa
- Wysyłanie jak kalendarzy drogą email
7.Śledzenie historii pracy
- Automatyczne śledzenie korespondencji e-mail z wybranymi kontaktami
- Zapisywanie informacji o najważniejszych czynnościach, udostępnianie folderów
8.Wymiana informacji w firmie – foldery publiczne
- Ogłoszenia wydarzeń firmowych
- Kalendarz firmowy
- Najważniejsze kontakty firmowe
- Grupy dyskusyjne