Promocja w wyszukiwarkach jest niezwykle skuteczna ponieważ to klient sam szuka Twoich produktów i usług! Pomóż mu je odnaleźć dzięki SEO.
Poznaj bezpieczne metody, dzięki którym Twoja strona znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania a jednocześnie nie będziesz ryzykował zablokowania za SPAM. Zapraszamy na szkolenie.
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>
Więcej o szkoleniu: Adresaci, Cel, Korzyści, Program
Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
- specjaliści od marketingu, reklamy, Public Relations i Media Relations (SEO PR),
- programiści i projektanci stron internetowych,
- copywriterzy, dziennikarze i redaktorzy,
- właściciele firm, handlowcy i osoby prowadzące sklep internetowy,
- oraz wszyscy chcący wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (15 mln użytkowników).
Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do samodzielnego pozycjonowanie serwisu internetowego w wyszukiwarce Google. Poznanie metod optymalizacji treści i kodu strony, zdobywania linków z innych serwisów oraz narzędzi do mierzenia efektywności działań i trendów.
Korzyści ze szkolenia:
Zwiększysz efektywność kosztową prowadzonych działań SEO, nauczysz się jak mierzyć ich efekty, a dzięki wysokim pozycjom w Google dotrzesz do tysięcy potencjalnych klientów. Nauczysz się wykorzystywać content marketing i PR do samodzielnego poprawiania pozycji. Dowiesz się także jak kontrolować pracę agencji SEO i nie przepłacać, gdy agencja ma już mniej pracy (bo osiągneła pozycje i trzeba je tylko utrzymać).
Program szkolenia:
Program szkolenia znajduje się przy terminie danego szkolenia (zakładka "Najbliższe terminy") ponieważ może się on nieco różnić zależnie od trenera prowadzącego jak i długości szkolenia.
Dodatkowo za każdym razem trener dostosowuje program szkolenia do potrzeb grupy, aby uczestnicy kursu wynieśli z niego jak najwięcej i uzupełnili ewentualne braki w umiejętnościach.