Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do obsługi programu Microsoft Access w pracy biurowej na poziomie średniozaawansowanym. MS Access to program zarządzania bazą danych. Dzięki niemu pracownicy zajmujący się przetwarzaniem informacji mogą z łatwością uzyskiwać dostęp do danych, w prosty sposób tworzyć czytelne raporty oraz bezpiecznie udostępniać dane w środowisku sieci Web.
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programie MS Access.
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone dla pracowników biurowych, zajmujących się przetwarzaniem informacji, tworzeniem raportów oraz udostępnianiem danych w Internecie.
Cel szkolenia:
Nabycie umiejętności szybkiego i łatwego śledzenia informacji oraz tworzenia raportów dzięki ulepszonemu interfejsowi i funkcjom interaktywnym, które nie wymagają szczegółowej wiedzy na temat baz danych. Zapoznanie się z programem MS Access ma na celu również skuteczne zarządzanie, przechowywanie i grupowanie zgromadzonych danych.
Korzyści ze szkolenia:
Korzystanie z programu Microsoft Access niesie za sobą wiele korzyści w codziennej pracy biurowej:
- Szybsze uzyskiwanie lepszych rezultatów
- Gromadzenie i aktualizowanie informacji bezpośrednio ze źródła
- Tworzenie wielu raportów z różnymi widokami tych samych informacji
- Pobieranie i używanie informacji z wielu źródeł
- Szybkie rozpoczynanie pracy dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań
- Szybkie tworzenie tabel niezależnie od stopnia złożoności bazy danyc
Program szkolenia:
- Przypomnienie podstawowych informacji o bazach danych
- Dodawanie i zaznaczanie rekordów baz danych
- Dostosowywanie tabel
- Praca z danymi (dodawanie, usuwanie, formatowanie)
- Obsługa formularzy podstawowych i podrzędnych
- Tabele
- Format wyświetlania a maska wprowadzania
- Działania na rekordach
- Indeksy
- Klucz podstawowy, klucz obcy
- Relacje między tabelami
- Formularze
- Tworzenie formularzy za pomocą kreatora
- Doskonalenie wyglądu, zmiana właściwości formularzy
- Używanie formantów
- Efektywna praca z formularzami
- Kwerendy
- Rodzaje kwerend
- Tworzenie kwerend za pomocą kreatora oraz w widoku projektu
- Ustawianie właściwości kwerend
- Modyfikacja kwerend
- Kwerendy z wielu tabel
- Raporty
- Tworzenie raportów za pomocą kreatora
- Dostosowywanie wyglądu raportu
- Kryteria sortowania i grupowania
- Makropolecenia
- Zasady tworzenia
- Przykłady wykorzystania prostych makropoleceń