Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do efektywnego wykorzystywania komputera i Internetu oraz aplikacji biurowych Word i Excel 2010/13 w codziennej pracy.
Współpracujemy z urzędami pracy i instytucjami rynku pracy w zakresie szkoleń indywidualnych, dzięki czemu osoby bezrobotne mogą ubiegać się o finansowanie szkolenia ze środków Urzędu Pracy!
UWAGA: osobom bezrobotnym udział w szkoleniu może sfinansować Urząd Pracy, w którym są zarejestrowani. Wystarczy w UP złożyć wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne. Czas rozpatrywania wniosku to do 30 dni więc warto już dziś podjąć decyzję o odbyciu szkolenia.
EDUKEY s.c. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w WUP w Łodzi o nr: 2.10/00021/201
MAŁE GRUPY, zwykle 6-7 osób.
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programach MS Office.
Narzędzia i materiały dydaktyczne: Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, skrypty, notatnik i długopis, dyplom ukończenia zajęć.
Podczas szkolenia zapewniamy catering kawowy i lunch kanapkowy.
Ewaluacja: Testy wiedzy PRZED i PO szkoleniu, ankieta oceniająca szkolenia, ankieta 6 dni PO szkoleniu. Raporty dla każdego Klienta.
Zapraszamy również na szkolenia 1-2 dniowe:
Więcej o szkoleniu: Adresaci, Cel, Korzyści, Program
Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Kurs przeznaczony dla osób, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania komputera i programów biurowych pakietu MS Offcie oraz korzystania z Internetu w pracy.
Cel szkolenia:
Nabycie umiejętności samodzielnej pracy przy komputerze z systemem Windows 7 i swobodnego poruszania się w Internecie, korzystania z poczty e-mail oraz obsługi programów biurowych pakietu MS Office w celu zwiększenia efektywności i kwalifikacji zawodowych. Uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień pozwala pokazać możliwości komputera w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu praktycznych problemów. Metody pomiaru założonych celów szczegółowych: średni wynik testu wiedzy PO będzie o minimum 30% wyższy niż średni wynik testu wiedzy PRZED, ogólna ocena szkolenia w ankietach oceniających usługę wyniesie minimum 4,0/5.
Korzyści ze szkolenia:
- swodobne korzystanie z komputera oraz poruszanie się po Internecie,
- korzystanie z poczty internetowej - e-mail,
- zwiększenie kompetencji zawodowych - dodatkowy atut w CV,
- zyskanie większych szans na obecnym rynku pracy,
- podstawowa obsługa programów pakietu MS Office.
Program szkolenia:
HARMONOGRAM: Pobierz
Przykładowy program szkolenia
Blok I. Obsługa komputera i Internetu w środowisku biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe
Cz. I Wstęp do pracy na komputerze
- Rozpoznawanie podstawowych części komputera
- System Windows 7, obsługa
Cz. II Praca na plikach i folderach
Cz. III Proste programy
- Praca z dokumentem, zapis, odczyt, zapis w innym formacie
- Drukowanie
Cz. IV Podstawy Internetu
Cz. V Korzystanie z przeglądarki internetowej
Cz. VI Podstawy poczty elektronicznej
Blok II. Redagowanie pism i dokumentów z wykorzystaniem Programu Word 2010/13
6 godzin zegarowych, 1 dzień szkoleniowy
Cz. 1. Tworzenie dokumentu i podstawowe operacje
Cz. 2. Zarządzanie plikami
Cz. 3. Zmiana wyglądu tekstu w dokumencie
Cz. 4. Formatowanie akapitu
Cz. 5. Formatowanie dokumentu
Cz. 6. Obiekty (tabele, obrazy, rysunki, wykresy)
Cz. 7. Drukowanie dokumentu
Blok III. Obsługa programu Excel 2010/13 w zastosowaniu biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe
Cz. 1. Zapoznanie z programem Excel. Wprowadzanie treści
- Okna programu. Wprowadzanie danych. Edycja komórek.
- Wyszukiwanie i wybieranie komórek i grup komórek.
- Wstawianie i praca z prostymi obiektami (grafika, ramka).
Cz. 2. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie
- Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek.
- Formatowanie graficzne.
- Typy danych i formatowanie według typu danych.
- Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.
Cz. 3. Formuły i funkcje
Cz. 4. Sortowanie danych i filtry.
Cz. 5. Tworzenie i stosowanie konspektów
Cz. 6. Tworzenie wykresów i grafiki
Cz. 7. Formatowanie warunkowe
Cz. 8. Drukowanie i jego opcje
Cz. 9. Zarządzanie skoroszytami