Opinia klienta:
Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Firma Edukey Sp. z o. o. spełniła nasze oczekiwania i zasługuje ona na rekomendację. Polecamy ją innym firmom, którym zależy na rozwoju pracowników oraz jakości wykonywanych usług....
Artur Michalski, ROSSMANN Polska
Agnieszka Ryczkowska, EcoCar S.A.
Szkolenie zgodne z planem, spójne. Wykładowca bardzo pomocny, dopasowywał tempo do całej grupy. (Na plus - wsparcie od trenera po szkoleniu). ...
Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone przez firmę Edukey bardzo profesjonalnie. Kursanci szczególnie cenią indywidualne podejście trenerów i oraz sposób prowadzenia szkoleń, który umożliwia wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce....
Renata Grossek, Fundacja Veolia Polska
Szkolenie przeprowadzone było w sposób jasny oraz dostarczyło nam niezbędnej wíedzy do usprawníenia systemów raportowania. Trener nie tylko zrealizował złożony program szkolenia ale także udzielał nam cennych wskazówek jakie mogliśmy zastosować w naszym p...
Krzysztof Zarzycki, Indesit Company Sp. z o.o.
Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....
Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.
Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi przed szkoleniem jak z samej zawartości merytorycznej. Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie. Prowadzący pokazał nam nie tylko poszczególne funkcje, ale również mówił o praktyce ich wykorzystania. Podczas szkolenia ...
Anna Chorzewska, Grupa Pracuj Sp. z o.o.
Polecam firmę szkoleniową EDUKEY - super obsługa, bogaty program, dobrze przygotowani trenerzy!
Paulina Gubarew, FUJIFILM Europe
...
Polecamy szkolenia w Edukey. Zajęcia prowadzone przez prawdziwych profesjonalistów, którzy potrafią przekazać wiedzę oraz praktyczne umiejętności. Dzięki indywidualnemu podejściu Edukey, szkolenia były dostosowane konkretnie do naszych potrzeb....
Milena Steinka, FUJIFILM Europe Business Service Sp. z o.o.
Szkolenie, w którym wzięłam udział, bardzo mi się podobało.
Bernadeta Grot, LeroyMerlin Polska Sp. z o.o.
Polecam firmę edukey jak i trenera Panią Barbarę.
...
Szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo dobrym poziomie. Pani Barbara Rak jest osobą, która potrafi dobrze przekazać wiedzę i zachęcić do nauki. Dostępność materiałów, jak również przygotowanie sprzętu do szkolenia było wprost genialne....
Paulina Lewandowska, Oceanic SA
Szkolenie (podstawy VBA dla Excela) okazało się być bardzo praktyczne i przydatne dla naszych pracowników. (...) Pragnę wyrazić podziękowanie (...) za jego przygotowanie merytoryczne oraz sposób przekazywania wiedzy, które przyczyniły się do efektywnej i skut...
Ewa Majcher-Ziemacka, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Piotr Gawrysiak, Qumak. S.A.
Szkolenie przeprowadzone na wysokim poziomie merytorycznym, wykładowca z ogromną wiedzą, z bardzo dobrym podejściem....
Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście organizatora, przygotowanie merytoryczne oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na zadowolenie wszystkich uczestników. co wynika z wyoskiej ogólnej oceny szkole 5 w 5-stopniowej skali...
Paweł Nowak, SOKOŁÓW S.A.
Szkolenie zostało przeprowadzone przez trenera bardzo dobrze przygotowanego pod względem merytorycznym i praktycznym [...] Firma Edukey zrealizowała kurs terminowo i rzetelnie, co znalazło odzwierciedlenie w bardzo dobrych ocenach. ...
Michał Frontczak, Polskapresse Sp. z o.o.
Uczestniczyłem w szkoleniu po raz drugi z prawdziwą przyjemnością. Znów była to świetna decyzja i na pewno w płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej będę miał przyjemność skorzystać z nabytej wiedzy oraz ją rozwijać, a być może będziemy mieli okazję ...
Piotr Bis, Pharmapoint Sp. z o.o.
Jakość wykonanej usługi oceniamy bardzo wysoko - realizacja szkolenia w pełni spełniła nasze oczekiwania. Pracownicy firmy Edukey Sp. z o.o. są elastyczni i dostosowują się do potrzeb Klienta, a cena szkolenia jest konkurencyjna...
Grażyna Bach, Mieszko S.A.
Dużo informacji popartych ciekawymi przykładami. Prowadzący kontroluje czy słuchacze przyswajają wiedzę. Oceniam szkolenie Excel średniozaawansowany bardzo pozytywnie....
Tomasz Wojciechowski, A+V Sp. z o.o.
Rafał Ratajczyk, Bakalland S.A.
Bardzo dobre szkolenie (zaawansowany poziom MS Excel). Wszyscy uczestnicy zgodnie docenili profesjonalne przygotowanie Trenerek i jasny konkretny przekaz. Szczerze polecam....
Szkolenie uważam za bardzo udane, prowadzący w sposób prosty i cierpliwy tłumaczył zagadnienia, bardzo efektywnie przyswoiłam wiedzę. Poleciłabym każdemu szkolenie u Państwa....
Aleksandra Myśliwiec, Vector Software Sp. z o.o.
Zapraszamy na szkolenie przygotowujące do efektywnego wykorzystywania komputera i Internetu oraz aplikacji biurowych Word i Excel 2010/13 w codziennej pracy.
Współpracujemy z urzędami pracy i instytucjami rynku pracy w zakresie szkoleń indywidualnych, dzięki czemu osoby bezrobotne mogą ubiegać się o finansowanie szkolenia ze środków Urzędu Pracy!
UWAGA: osobom bezrobotnym udział w szkoleniu może sfinansować Urząd Pracy, w którym są zarejestrowani. Wystarczy w UP złożyć wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne. Czas rozpatrywania wniosku to do 30 dni więc warto już dziś podjąć decyzję o odbyciu szkolenia.
EDUKEY s.c. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w WUP w Łodzi o nr: 2.10/00021/201
Forma szkolenia: warsztaty praktyczne z wykorzystaniem komputerów i projektora, praca online i w programach MS Office.
Narzędzia i materiały dydaktyczne: Organizator zapewnia stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, skrypty, notatnik i długopis, dyplom ukończenia zajęć.
Podczas szkolenia zapewniamy catering kawowy i lunch kanapkowy.
Ewaluacja: Testy wiedzy PRZED i PO szkoleniu, ankieta oceniająca szkolenia, ankieta 6 dni PO szkoleniu. Raporty dla każdego Klienta.
Zapraszamy również na szkolenia 1-2 dniowe:
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>Kurs przeznaczony dla osób, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania komputera i programów biurowych pakietu MS Offcie oraz korzystania z Internetu w pracy.
Nabycie umiejętności samodzielnej pracy przy komputerze z systemem Windows 7 i swobodnego poruszania się w Internecie, korzystania z poczty e-mail oraz obsługi programów biurowych pakietu MS Office w celu zwiększenia efektywności i kwalifikacji zawodowych. Uniwersalny charakter prezentowanych zagadnień pozwala pokazać możliwości komputera w codziennej pracy administracyjno-biurowej oraz w rozwiązywaniu praktycznych problemów. Metody pomiaru założonych celów szczegółowych: średni wynik testu wiedzy PO będzie o minimum 30% wyższy niż średni wynik testu wiedzy PRZED, ogólna ocena szkolenia w ankietach oceniających usługę wyniesie minimum 4,0/5.
HARMONOGRAM: Pobierz
Przykładowy program szkolenia
Blok I. Obsługa komputera i Internetu w środowisku biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe
Cz. I Wstęp do pracy na komputerze
Cz. II Praca na plikach i folderach
Cz. III Proste programy
Cz. IV Podstawy Internetu
Cz. V Korzystanie z przeglądarki internetowej
Cz. VI Podstawy poczty elektronicznej
Blok II. Redagowanie pism i dokumentów z wykorzystaniem Programu Word 2010/13
6 godzin zegarowych, 1 dzień szkoleniowy
Cz. 1. Tworzenie dokumentu i podstawowe operacje
Cz. 2. Zarządzanie plikami
Cz. 3. Zmiana wyglądu tekstu w dokumencie
Cz. 4. Formatowanie akapitu
Cz. 5. Formatowanie dokumentu
Cz. 6. Obiekty (tabele, obrazy, rysunki, wykresy)
Cz. 7. Drukowanie dokumentu
Blok III. Obsługa programu Excel 2010/13 w zastosowaniu biurowym
12 godzin zegarowych, 2 dni szkoleniowe
Cz. 1. Zapoznanie z programem Excel. Wprowadzanie treści
Cz. 2. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie
Cz. 3. Formuły i funkcje
Cz. 4. Sortowanie danych i filtry.
Cz. 5. Tworzenie i stosowanie konspektów
Cz. 6. Tworzenie wykresów i grafiki
Cz. 7. Formatowanie warunkowe
Cz. 8. Drukowanie i jego opcje
Cz. 9. Zarządzanie skoroszytami