Zastanawiasz się jak wykorzystać potencjał Facebooka do promocji swojej marki/firmy, jak stworzyć Fanpage, jak angażować internautów, jak stworzyć kampanię reklamową Facebook Ads? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu.
Więcej o szkoleniu: Adresaci, Cel, Korzyści, Program
Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
- Przyszli social media managerowie
- Specjaliści od marketingu i e-marketingu
- Właściciele małych i średnich firm chcący lepiej planować i koordynować działania na FB
- Osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań PR, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- Osoby odpowiedzialne za działania typu Word of Mouth, Buzz, Content Marketing
- Project managerowie w segmencie media/internet
- Promotorzy wydarzeń
Korzyści ze szkolenia:
- Nauczysz się mierzyć i zwiększać efekty działań na Facebooku.
- Dowiesz się jak szybko i efektywnie zarządzać profilami, narzędziami i treściami.
- Po szkoleniu samemu zaplanujesz i wdrożysz pierwsze kampanie oraz działania na Facebooku.
- Zdobędziesz aktualne wiadomości na temat Facebooka po ostatnich istotnych zmianach.
Program szkolenia:
Program szkolenia
1. Tajemnica popularności Facebooka i korzyści z popularności profilu personalnego lub firmowego na Facebooku
2. Profil osobowy na Facebooku
- Zarządzanie swoją tożsamością w społecznościach i optymalizacja konta
- Ustawienia prywatności, ustawienia awatarów
- Publikacja różnych rodzajów treści:: wpisów tekstowych, linków, zdjęć, filmów, pytań
- Udostępnianie treści, komentarze, linki do postów, oznaczanie osób i stron tagami i inne formy angażującej interakcji
- Promocja treści
- Wyjaśnienie kwestii „widoczności” treści, edgerank Facebooka i co z niego wynika w praktyce
- Listy, jako narzędzia dystrybucyjne w komunikacji osobistej i służbowej
- Facebook w trybie mobilnym, Facebook Places
3. Profil firmy
- „Fanpage”, czyli strona firmy na Facebooku – do czego i w jaki sposób można ją wykorzystać
- Tworzenie i administrowanie Stroną na FB
- Twoje ustawienia
- Zarządzanie uprawnieniami i tożsamościami na stronie
- Poprawne dodawanie awatara, zasady jego design
- Tworzenie tzw. krótkiego adresu facebook.com/twojanazwa
- Dodawanie i usuwanie administratorów
- Publikacja treści i sposoby jej promocji
- www.facebook.com/business - strony, reklamy, zdarzenia sponsorowane
- Dystrybucja informacji – jak różnicować treści w zależności od lokalizacji i języka
- Statystyki Fanpage
- Insights
- Możlliwość skorzystania z innych narzędzi, Google Analytics, Fanpage Trender itp.
- Jak czytać statystyki?
- Użytkownicy
- Monitoring i moderacja dyskusji
- Określenie reguł/regulaminu komunikacji na stronie
- Filtry moderacyjne
- Interakcje i kreacja zaangażowania
4. Zakładki i aplikacje na Facebooku (iFrame)
- Dodawanie i ustawienia aplikacji (zakładek)
- Ustawianie zakładki jako powitalnej na stronie
- Różnica pomiędzy aplikacjami natywnymi i zewnętrznymi
- Fan Gate i Friend Gate, co to jest i jak to wykorzystać
- Zezwolenia aplikacji
- Wykorzystanie gotowych aplikacji vs. aplikacje tworzone własnymi siłami lub na zamówienie
- Źródła gotowych produktów typu aplikacje, konkursy, formularze itp.: Wildfireapp.com, Involver.com, Appbistro.com, Megafoni.pl, Lubie.to, Fanpoint.pl, Socialapps.pl
5. Promocja – narzędzia bezpłatne (promocja strony)
- Społecznościowe wtyczki Facebooka i Open Graph
- Promowanie (zaproszenia) wśród znajomych osobistych
- Grupy tematyczne jako facebookowe narzędzie mailingu
- Wydarzenia
- Zaangażowanie w interakcje jako strona z wykorzystaniem innych stron i wydarzeń
6. Promocja – narzędzia płatne
- Reklama na Facebooku, CPC, CPM
- Sponsored Stories (Zdarzenia sponsorowane)
- Kreacja kampanii na Facebooku
- Zasady targetowania kampanii
- Zarządzanie budżetem kampanii
- Zarządzanie przebiegiem kampanii, monitoring
- Statystyki i efekty kampanii