Promocja w wyszukiwarkach jest niezwykle skuteczna ponieważ to klient sam szuka Twoich produktów i usług! Pomóż mu je odnaleźć, dokładnie wtedy, gdy jest gotów na zakup.
Dowiedz się jak zaistnieć w wyszukiwarce Google oraz sprawić, że Twoja kampania AdWords będzie efektywna kosztowo i szybko przełoży się na zyski. Zapraszamy na szkolenie.
Szkolenie to realizujemy tylko w formule dedykowanego szkolenia dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego. Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe >>
Szkolenie to realizujemy tylko jako dedykowane szkolenie dla firm, dostosowanego do potrzeb klienta biznesowego.
Zapytanie ofertowe >>
Adresaci szkolenia:
Specjaliści od marketingu, reklamy i PR. Właściciele firm i handlowcy. Osoby prowadzące sklep internetowy, właściciele startupów, blogów i serwisów internetowych. Oraz wszyscy chcący wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (24 milionów użytkowników w Polsce i setki milionów na całym świecie).
Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do samodzielnego stworzenia i zarządzania kampanią Google AdWords. Poznanie struktury konta, sposobu działania reklam, metod ustalania stawek i optymalizacji kampanii, podstawowych zasad tworzenia tekstów oraz narzędzi do mierzenia i zwiększania efektywności działań.
Korzyści ze szkolenia:
Zwiększysz efektywność kosztową prowadzonych działań marketingowych, nauczysz się jak mierzyć ich efekty, a dzięki dobrej kampanii w Google AdWords zdobędziesz tysiące klientów (około 25 mln użytkowników w samej Polsce).
Ponadto dzięki reklamom AdWords możesz bardzo prosto dotrzeć do setek milionów klientów na całym świecie.
Co więcej, dowiesz się jak tanim kosztem testować swoje pomysły biznesowe oraz hasła reklamowe / USP.
Program szkolenia:
Przykładowy program szkolenia: (1 dzień, 8 godzin lekcyjnych)
- Czy warto? Trochę statystyk i trendów.
- Co wpływa na pozycje? Podstawy działania reklam w Google.
- Jak zacząć? Zakładanie konta i metody płatności.
- Co i gdzie? Struktura konta Google AdWords.
- Jak dobrać Słowa Kluczowe? Narzędzia i sposoby analizy.
- Jak przygotować dobry tekst? Podstawowe zasady copywriterskie.
- Gdzie kierować reklamy? Wybór i optymalizacja strony docelowej
- Rodzaje raportów i ich automatyzacja.
- Jak mierzyć efektywność? Śledzenie konwersji (np. sprzedaży).
- Co dalej? Optymalizacja działań w Google AdWords (CPC, CTR, CR).
- Co to jest Quality Score? Optymalizacja współczynnika jakości.
W trakcie szkoleń zamkniętych możliwe są warsztaty praktyczne na przykładzie kampanii klienta.